Poniżej dowiedzą się Państwo więcej o części naszego zobowiązania dotyczącego zwrotu opłat za połączenia z infoliniami. O możliwości, sposobie i terminie zwrotu opłat za usługę diagnozy poinformujemy na naszej stronie internetowej w późniejszym terminie.
Jeśli jesteście lub byliście Państwo klientem - a jednocześnie konsumentem, zwrócimy poniesione koszty.
Jakie zwroty opłat uznaliśmy
Komu zwrócimy koszty
- Zwrócimy Państwu równowartość opłat, które naliczyliśmy za połączenia z infoliniami. Zwrot otrzymacie Państwo na swoje konto bankowe albo
- Przyznamy Państwu jednorazowo dodatkowy pakiet danych (bez podwyższania ceny oferty). Włączymy go na numerze, który łączył się z infolinią Orange lub NJU mobile.
Opłaty zwrócimy klientom - konsumentom, którzy spełnią łącznie warunki:- dzwonili na infolinię Orange lub nju mobile między 12 marca 2022 r. a 12 marca 2023 r., zawarli lub zmienili jej warunki po 25 grudnia 2014 r.,
- w chwili kontaktu z naszą infolinią korzystali z oferty z nielimitowanymi połączeniami na numery komórkowe albo z oferty z pakietem podstawowym lub dodatkowymi usługami, dającymi nielimitowane połączenia na numery komórkowe,
- nie mieli pozytywnie rozpatrzonej reklamacji dotyczącej opłat za połączenia z infoliniami,
- w dniach od 10 października 2023 r. do 10 stycznia 2024 r., wypełnią formularz z wnioskiem o zwrot opłat lub przyznanie pakietu danych.
Jeśli nie jesteście Państwo już Klientami Orange
Jeśli jesteście Państwo Klientami Orange
- Otrzymacie Państwo od nas pismo z informacjami potrzebnymi do złożenia wniosku.
- Aby otrzymać zwrot opłat na konto bankowe, wypełnijcie Państwo dedykowany formularz dostępny na naszej stronie
- Link do formularza będzie aktywny w dniach od 10 października 2023 r. do 10 stycznia 2024 r.
- Po 10 stycznia 2024 r. nie będziemy zwracać opłat na rachunek bankowy.
- Aby otrzymać zwrot opłat na konto bankowe lub jednorazowy pakiet danych wypełnijcie Państwo dedykowany formularz dostępny na naszej stronie
- Jeśli nie skorzystacie Państwo z tych możliwości wówczas zwrócimy opłaty poprzez pomniejszenie wartości do zapłaty za usługi z których korzystacie (w ofertach postpaid) lub doładowanie konta (w ofertach prepaid)
- Link do formularza będzie aktywny w dniach od 10 października 2023 r. do 10 stycznia 2024 r.
- Po 10 stycznia 2024 r. nie będziemy zwracać opłat na rachunek bankowy.