Obiekt w pierwszej kolejności został wyposażony w centralę PABX, dodatkowo zastosowana została technologia światłowodowa.
W ramach wdrożenia:
• dostarczyliśmy 200 standardowych aparatów telefonicznych jako wyposażenie pokoi oraz 20 systemowych telefonów IP do biura, recepcji i restauracji.
• uruchomiliśmy Biznesowy VPN, wykorzystując oddzielne połączenie światłowodowe – dzięki temu hotel może korzystać z technologii VoIP
• wdrożyliśmy Biznesową Telefonię IP, która w porównaniu z wcześniejszymi rozwiązaniami komunikacyjnymi jest nowocześniejsza, stabilniejsza i tańsza.
Dzięki wdrożonym rozwiązaniom hotel zyskał:
• szybką transmisję danych, głosu oraz sygnału wideo dzięki Biznesowemu VPN,
• niezawodną komunikację głosową w całym obiekcie zapewnioną przez Biznesową Telefonię IP, która umożliwia:
- centralne zarządzanie komunikacją
- raportowanie połączeń dla wszystkich kontaktów
- priorytetyzację ruchu – dzięki priorytetowi przyznanemu połączeniom głosowym jest zapewniona najwyższa jakość dźwięku
- bezpłatne rozmowy w ramach sieci firmowej
Kierownik Działu Technicznego
Hotel Zamek Ryn