Strona główna Orange.pl
  • Wdrożenia w praktyce
  • Wydarzenia
Komunikacja

Sprawdzone technologie w średniowiecznym zamku

  • Klient: Hotel Zamek Ryn
  • Branża: hotelarska
  • Wielkość firmy: kompleks hotelowo-rekreacyjny z 350 miejscami noclegowymi, salami konferencyjnymi i strefą SPA.

O Kliencie

Hotel Zamek Ryn to historyczny obiekt, którego pierwszą fazę budowy wskazuje się na drugą dekadę XIV wieku. Obecnie to nowoczesny kompleks hotelowo-rekreacyjny, który należy do Grupy Anders.

Problemy

  • zawodne usługi transmisji danych świadczone przez poprzedniego dostawcę

Wyzwania

  • usprawnienie działania obiektu,
  • zapewnienie jeszcze wyższej satysfakcji gości dzięki niezawodnej sieci transmisji danych i nowoczesnej komunikacji.

Rozwiązanie

Obiekt w pierwszej kolejności został wyposażony w centralę PABX, dodatkowo zastosowana została technologia światłowodowa.

W ramach wdrożenia:

• dostarczyliśmy 200 standardowych aparatów telefonicznych jako wyposażenie pokoi oraz 20 systemowych telefonów IP do biura, recepcji i restauracji.
• uruchomiliśmy Biznesowy VPN, wykorzystując oddzielne połączenie światłowodowe – dzięki temu hotel może korzystać z technologii VoIP
• wdrożyliśmy Biznesową Telefonię IP, która w porównaniu z wcześniejszymi rozwiązaniami komunikacyjnymi jest nowocześniejsza, stabilniejsza i tańsza.

Rozwiazania

Usługi powiązane

  • Biznesowy VPN
    Stwórz nowoczesną platformę komunikacyjną.
    Dowiedz się więcej
  • Biznesowa Telefonia IP
    Nowoczesna platforma głosowa IP.
    Dowiedz się więcej

Korzyści biznesowe

Dzięki wdrożonym rozwiązaniom hotel zyskał:

•  szybką transmisję danych, głosu oraz sygnału wideo dzięki Biznesowemu VPN,
•  niezawodną komunikację głosową w całym obiekcie zapewnioną przez Biznesową Telefonię IP, która umożliwia:
- centralne zarządzanie komunikacją
- raportowanie połączeń dla wszystkich kontaktów
- priorytetyzację ruchu – dzięki priorytetowi przyznanemu połączeniom głosowym jest zapewniona najwyższa jakość dźwięku
- bezpłatne rozmowy w ramach sieci firmowej

Komfort gości zarówno odwiedzających nas prywatnie, jak i w celach biznesowych jest dla nas szczególnie ważny. Dzięki Orange zyskaliśmy łącze światłowodowe, które zapewnia szybką i niezawodną transmisję danych na potrzeby gości i personelu. Usprawniliśmy komunikację w hotelu dzięki zastosowaniu nowoczesnej telefonii IP, która pozwoliła na optymalizację kosztów oraz umożliwiła sprawne zarządzanie komunikacją głosową.

Ireneusz Raczyński

Kierownik Działu Technicznego
Hotel Zamek Ryn

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Pobierz PDF
Podziel się stroną

Zobacz więcej

  • Internet Rzeczy
    Jak zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów i usprawnić pracę personelu w Domu Seniora?
    Alfamedica
    Dowiedz się więcej
  • Rozwiązania chmurowe
    Jak zyskać przewagę na konkurencyjnym rynku branży finansowej?
    CUK Ubezpieczenia
    Dowiedz się więcej
  • Komunikacja
    Jak efektywnie zarządzać komunikacją w wielu oddziałach firmy?
    Hydrosolar
    Dowiedz się więcej
Na skróty
  • Realizacje
  • Regulaminy i dokumenty
  • Blog
© 2021 Orange Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.
  • Nasz profil na Facebook
  • Nasz profil na Instagram
  • Nasz profil na LinkedIN
  • Nasz profil na YouTube
  • Nasz profil na Twitter
Informacja o cookies

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane na Twoim urządzeniu.

Więcej informacji